ELLERIM SAKALLARINA NE DE ÇOK YAKIŞIRDI...



Ellerim sakallarina nede cok yakisiyordu oysa    .dimi:)
Ben aşk nedir bilmem ya eski kafalıyım. Bir seni bilirim ben,
Birde adın geçince sıkışan kalbimi!...Sen benim aykırı yanımsın ,bazen yasak bir dil,bazen de kaçak bir çay:)yeri gelir illegal bir türkü olursun yüreğimde..
ama en çok ta...yüregimi iltica edersin ya... yaaaa ....insanı en çokta yıkan ne biliyormusunuz ?aslında hiç bir şeye yenilmeyizde ;Bir "Özledim" diyen seste yitirirmişiz tüm gücünümüzü . . ! Cemal Süreyya cevap verir;sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin...
Boşver...
Zaten bir kadin seni yerle bir edemiyorsa,varsın gitsin 1500 parcalik puzzle alsin onu yapmaya calissin:) dedim ona.gulumsedi..
Sahi cayima kac seker atardin unuttum.geceleri uyumadan sebepsiz opustum seninle.bazen gece uyurken anlik uyanip sana sarilip ,sessizce, kokunu duyup agladim mutluluktan. Sonra sabah oldu,bu seferde  parmaklarim saclarina yakisti:)parmaklarim saclarinda arasinda gezinirken Ben yaninda oldugun her ana sukrediyordum.yanindayken herkeslere gokdelenden sehre bakar gibiydim.guclu,egomun zirvesinde bir hayat yasiyordum.benin icin yanliz sen vardin .basimi donduruyordun,belki bir zaman sarhos oldum,yorgun dustugumde vazgecmek istedigimde sana tutundum ben ,tek sen vardin.peki simdi ne oldu,sensiz olmadi,olmuyor...ama senlide olmazzz artik.
aynada kendime baktigimda"senin ne isin var burada" der gibi bakıyorum kendime.Kendimle olan savasim bitmemis belli.'h'heyy sen sayinn okur  oyle bakma ,aslinda seni konusuyorum......aynadaki yuzun biri sensin....
Asansorun son katina geldigimde kimseler kalmamisti...herkesin harci degilmis&buraya cikmak.. Asansörun kapıları son kez aciliyor "X" cikiyor karsima. "Sen yeni düştün galiba buraya " diyor...aci aci...gülümsüyorum.
Bakıyorum da  ,bu halimede bayagi alismis buldum kendime .Mutlu olmak arzulanmis olana sahip olmak degildi,arzulanana sahip olmakti. Bizler birseylere sahip degilken arzulariz dimi. A.C SPonulle derki "sahip olmadigimi arzuladigimdan,arzuladigima asla sahip degilimdir" der. bunların hepsi mutsuzlukdur, mutlu degiliz hicbirimiz..





Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)