SEVDİKÇE DEĞİŞİYORLAR...



Aslında aklımdan geçiyordun ki bir an duraksadım.peki bu koku ...iste tanidik o koku ...arkam,önüm,sağım ,solum
yoksun..

burdan daha önce geçmiş olma olasılığın yokki..Sen buraları bilmezsinki.
Ama yemin ederim ki burda kokun var...
Şaşırdım Afalladım...öylece kalakaldım... Aklımda binbir türlü soru ,senin o düşündüren nihai kokun varya...
nefes alıp verdikçe  savunmasız bırakıyor beni, sen buralardasın. İçime işlemişşin ,hissetmemem mümkün değil. Herşey gelip geçti , bi sen geçemedin benden...

İnsanlar güzel şeyle yapıyorlar ,farzı misal çok güzel film çekiyorlar, ortaya çıkan esere ...........eseri diyorum bende...mesela "ayrılık".. ne k adar kolay yazılabiliyor dimi. birde heceleyelim..
Ay-Rı-Lık.
eyvahhhh okurun Boğazına düğümlendi heceler :)

Her son kendini hazırlar oysa.sonu sen hazırladın bende eyleme geçirerek film yaptık.beğendin mi? Sen ben'i bi  dinle dedim. tamam sesim kötüdür.. bari çalmama  müsade et olmaz mı..
Ne zaman doğmuştun sen sahi? ben martta doğmuştum hatırladın mı.. Doğduk da noldu.. %50 pamuk-%50 nylon karışımı  ... metre bembeyaz kumaşa(kefene) inat  doğmuştuk valla.
birde ne var biliyormusun.. Şu yalnızlıktanda bi kurtulsak  işte o zaman yalnız kalabilecektin.. Sonra ne mi oldu.Herşeye inat dışarı çıktım yürümeye başladım,,açık bir alanda  oturup dışarıyı izlemeye başladım... sigaramı yakıp,rüzgarla içmeye başladık..." bugün neden gelmedi. oysa herşey müsaitti karşıma çıkıvermen için " dedi."merhaba  ben solak yada salak:) yahu ismin ne önemi var ki.. bugünde gelmedikk sonuçta..
hiç yoktan iyidir..
hiç yoktan yaşardı işte..
ölmekten iyidir iyi..iyisin.

Aynaya bakma dedim...
baktığında ne mi gördün ;günahkar, böyle çirkin, değersiz kılan  tenleri, bedenleri düşündün. tiksindin. en çokta kendinden...
Ben bunları yazsamda ,yazmasam da sen bunları yaşamış ve anlamış anlamıştin
zaten bu satırları okurken gülümsemen ve düşünmemen içten bile değil:)
insan nefes alırkende ölebileceğini,ölü bir halde  yaşabileceğini çoktan fark etmiş olarak buldum seni. nasıl mı anladık? gözlerinle hissiz bakarken , nefesinin bıraktığı buğuyu fark etmemek mümkün değildi ...



Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)