İLAHİ KALEM....

      






            Uyandın ha Levo;ölmedin demek. Toparlan  ayağa kalk bir an önce . Büyük ameliyatımdan  sonra gidişimi engelle..Halen hayatımda dokunmadığın yerleri hatırlayıp,hayatına ne denli  müdahil olup berbat edebilirim diye düşünüp başıma bela olmaya mı geldin tekrardan:)Hoş geldin berbat hayatımıza...Doğum günün kutlu olsun levo....  Yurt dışına çıkamayacaksın demiştin ve bunu hasta yatağında ölü gibi yaşarken  nasıl gerçekleştirdin hakkında hiç bir bilgim yok hani:) Daha kaç kere deneyecem. Cevap verecek misin Levo? Bu arada havalimanında pasaportu yırttım:)
         Uyandığın zaman aklına gelen ilk cümle "mucize yada mucizem" 'i sarfetmişsin.  Ya kendinden bahsettin ya da benden bahsettin. Şu anda uyanmış olman bir mucize.Seni inatçı keçii..
     Sen yoğun bakımda  hasta yatağında yatarken bende senin özeline müdahil olmak zorunda kaldım.Özür  dilerim Levo.Hani gizli saklımız yoktu ya.  Hani tüm emanetlerim,yeteneklerim,duygu ve düşüncelerim,telefon görüşmelerim vs vs hepsini almıştın ya benden ;bende minnacık da olsa senin özelini tabiri caizse tecavüz ettim. Halen casusluk yeteneğimi kaybetmemişim. Gayet yetenekliymişim Levo.. Dediğin kadar varmışım diyemeyecem; çünkü her satırı şifrelemen yüzünden sadece yarım sayfa bilgiye ulaşmıştım :)senin bilgilere ulaşmak benim için  büyük başarı sayılır.Hayatımda ilk kez kendim için kişiye özel programları kullandım. Neler mi vardı? Başını okuduğum zaman  dehşete kapılmış olmam muhtemel.....





         BENDEN SONRA SIRA ONA DA  GELECEK Demişsin. O emanet makineye bu cümleyi kaç kere yazdığını sayamadım.İkimizde farkındaydık, beni rahat bırakmayacaklarını  biliyorduk. Başımıza gelecekleri biliyordum ve de kendimden korkmuyordum.Önce seni yok edip sonra sıra bana geçecek sanırım.Ben bu gerçekle yaşamaya alışmış ve de korku nedir bilmiyordum ki..Korkma artık ya Levo. Şayet  insan kendi  kaderinin  yazıcısı  olsa  mutlaka  acıyı hayatımızdan kaldırırdık . Ben Kaza ve kadere iman etmişim. Seni Tanrıya ,beni de Allah'a emanet edeyim.  .Benim her halime vakıf olan sen, beni  tanıdığın halde bu denli korku çok fazlaydı Levo.Senin korkularını anlıyor ve de saygı duyuyorum.İnsanların sevdiğini kaybetme korkusu nedir az çok bilirim.  ..Hakikatte her şeyi biliyordun ve de her her eyleminin bir açıklaması vardı sanırım.Bunları planlarken o yolunu kaybetmiş kişiyi de  benim için korumuş olmanı duyunca, okuyunca ayrıca sevindim.. En kocamanından  Eyvallahhhh..senin anlayacağın ,bu konuda sana minnattarım...
       Ama bu şu anlama gelmesin ; Sen benim gözümde masum biri olmadın hiç bir zaman.. Seni affetmeyecem Levo.Hatalarının bedelini ödeyeceksin. Bu yaptıkların geçmişi hiç bir şekilde masumlaştırıp telafi etmeyecektir. Unutmaa.. .

           Benden yana da KORKMA artık ..... Acını sevmeni söylemiştim sana. Hani yaşam sadece cesaretine ,kendine ,talihine güveni olanlara güzeldi; Çünkü acı insanın içindeki  gerçek insana ait katışıksız bir duygudur. Akıl bir bedenin efendisiydi. Beni zan da bırakma ; bunların hamallığını yaptırma . Bilginin körlüğünü az da olsa parlatabilirdim, zannın özgürlüğünü yaşayamam, ama zannın hamallığı beni yüzüstü yere yapıştırır..
        Yani kısaca Levo ;yaşamın getirdiklerinin değil ölümün ve ölümün getireceklerinin ardına da saklanamam. Ruhum aydınlık değilse bedenim nasıl aydınlanır ki.

       Gözlerimin önünde hayatım öyle bir geçti ki. Gerçeğin mi hayalin mi peşindeyim bilemedim. hayatımı film haline getirmek istesem ne yapar ;nerden ve nasıl başlar ve sonlandırırdım. Muhteşem bir drama mı olur du,yoksa komedi mi? Belki macera veya fantastik bir film.

       Bir gün elbet bu hayat bitecek!

       Hayat mutlak bir noktalanma şeklinde bitmeyecek. Böyle olunca da insan hayatınında bir kaydının  tutulduğunu,istemsiz şekilde düşünüyorum. Her temasın  iz bırakması gibi her saniyemiz kayıt altına  alınıyor.
İLAHİ (SEN)  :)   İLAHİ KALEM iyiki kayıt altındasın........





Previous
Next Post »
0 Yorum

Umarım gününüz güzel geçer:)